detenklaochdetsvra.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv - allt det som är enkelt, det som är svårt - och allt som får plats däremellan!

Börja om från början...

Publicerad 2014-06-28 22:21:00 i Allmänt,

Då kör jag ett varv till. Så många gånger jag tänkt skriva på det forum jag hänger på mest - Facebook - men tänker att alla inte är intresserade av det som jag går och grubblar på. Samtidigt så vet jag att det ofta känns lättar när grubblerierna hamnat "på papper". Så, då blev det så här istället - den som vill kan läsa, och den som inte vill - låter bli!
 
Drar nuvarande status för den som vill veta: sjukskriven på 100% till och med 15/8. Därmed har jag åter igen uppehåll från min älskade arbetsplats Stadsmissionen här i Linköping. På intyget står det svår depressiv period, med starka ångestpåslag...jag är väl benägen att hålla med. Försöker få dagarna att gå ändå - och vore det inte för familjen och vännerna vette tusan hur det hade gått. Men, nu har jag dem och jag känner enorm tacksamhet. 
 
Nå, mina ögonlock börjar så smått bli tyngre så det får räcka för idag. Följ mig gärna, kommentera gärna. 
MEN
och detta är ett viktigt men för mig
inga råd
inga måsten
inga förslag
inga "det blir bättre", "det går över" eller dylikt
 
för det är sådant som gör mig stressad och ångestfylld - så vill du mig gott, ge mig ditt stöd, din kärlek, stöttande ord eller bara ett <3
 
Välkommen till min nya blogg!
(som förresten heter detenklaochdetsvåra men det verkade som att det inte gick att skriva ä så togs en bokstav bort helt enkelt...märkligt...)
 

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2014-06-28 22:21:37

Lycka till med din nya blogg!

Postat av: Magda

Publicerad 2014-06-28 23:38:18

Äntligen!! ❤

Postat av: Carina

Publicerad 2014-06-29 01:30:07

Du har så mycket bra att säga<3

Postat av: Ninna

Publicerad 2014-06-29 01:32:57

Va kulit!! Massa lycka till <3 Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela